Dansa Ara a La Pedrera

Ja falta menys perquè comenci una nova edició del cicle Dansa Ara a La Pedrera. Ho tenim quasi tot a punt i us avancem que aquest any el programa serà molt especial!

Dansa Ara és un dels programes amb què la Fundació impulsa la creativitat dels més joves i dóna suport a la cultura contemporània, un programa de producció i divulgació de la dansa que converteix la tardor de La Pedrera en la millor finestra a l’excel·lència dels nostres creadors.

Cada dijous des del 22 d’octubre fins al 19 de novembre, tindrem una combinació molt diversa de creacions de dansa contemporània seleccionades amb la col·laboració de Graner-Mercat de les Flors: estrenes a Barcelona i sites específics per a La Pedrera; noms àmpliament consolidats -com Sol Picó o Àngels Margarit- al costat de joves coreògrafs ja afirmats com Roser López Espinosa; també coneixerem artistes que exploren les propostes més innovadores com la jove companyia Àmbit Elàstic i d’altres que comencen a despuntar amb força com Raquel Gualtero, Joaquín Collado o Zaida Torrego, que compartiran una sessió triple de peces curtes per mostrar-nos els seus treballs més recents.

Tot plegat ens permetrà fer un extraordinari recorregut pel bon moment creatiu de la nostra dansa. Un programa compromès, un programa de pur moviment. No us el perdeu! Aquí us el presentem, amb els comentaris dels seus creadors, per anar fent boca…

22 d’octubre. Capricis d’Àngels Margarit, un projecte que parteix dels 24 Capricci de Paganini. En el sitespecific de La Pedrera, la peça es desplega de forma modular per diferents espais de l’edifici, jugant amb l’arquitectura i integrant-la a la reinterpretació coreogràfica de la música.

29 d’octubre. Després de l’èxit a la Fira de Tàrrega, la companyia Abast Elàstic estrena a Barcelona A.U.R.A., un espectacle de teatre-dansa, lúdic, participatiu i amb molt d’humor.

5 de novembre. Novembre de Roser López Espinosa ens parla de l’espai propi i de l’espai compartit, del sentit de pertinença i de la imaginació. A La Pedrera es presenta una versió de l’espectacle -produït amb el suport de Fundació Catalunya-La Pedrera i el Mercat de les Flors-Graner- adaptada a l’especificitat de l’edifici.

12 de novembre. Conversa ballada amb la que Sol Picó ens proposa una funció única i imprescindible a través d’una xerrada íntima intercalada per peces ballades, repassant els seus 20 anys de professió.

solpico_hit©rojobarcelona-1

19 de novembre. La sessió Joves Ara és una mostra de talents emergents de la dansa contemporània, a través de tres peces curtes de Raquel Gualtero, Zaida Torrego i Joaquín Collado.

Podeu trobar més informació al nostre web.

This entry was posted on 15 octubre, 2015 by in Arts escèniques and tagged , , , , , , , .